Ga naar inhoud

4gb ram met 32 bits OS


Aanbevolen berichten

ik heb even een vraagje ik wil graag een nieuwe laptop kopen met 4 gb RAM geheugen deze laptop heeft windows 7 32 BIT OS maar volgens mij kan 32 bit maar 3 gb ram aan daarom wil ik vragen of het verstandig is om deze laptop te kopen link naar de laptop: http://www.bol.com/nl/p/computer/packard-bell-easynote-tj65-cu-224a-t4300-4096-mb-320-gb/9000000007442499/index.html alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:2240d3f17c="semmie"]ik heb even een vraagje ik wil graag een nieuwe laptop kopen met 4 gb RAM geheugen deze laptop heeft windows 7 32 BIT OS maar volgens mij kan 32 bit maar 3 gb ram aan daarom wil ik vragen of het verstandig is om deze laptop te kopen link naar de laptop: http://www.bol.com/nl/p/computer/packard-bell-easynote-tj65-cu-224a-t4300-4096-mb-320-gb/9000000007442499/index.html alvast bedankt[/quote:2240d3f17c] dan spaar je toch voor win7 64Bit
Link naar reactie
Bij een nieuwe laptop met 4GB zou ik idd gaan voor een exemplaar waar standaard een 64bit-windows bij zit. Kan me ook haast niet indenken dat een fabrikant deze met 32bit aanbiedt, al nagevraagd of het geen foutje op de site is? Anders gewoon een andere zoeken, zeker ook omdat Packard Bell nou niet bepaald een merk is wat bekend staat om zijn goede kwaliteit laptops.
Link naar reactie
Er worden ook diverse computers aangeboden met 3GB geheugen, in een 1+2GB configuratie. Met 4GB (2x2) hou je het voordeel van dual channel, plus dat je de maximale geheugencapaciteit voor 32bit hebt. 64bit heeft als voordeeld dat je de volledige 4GB kunt aansturen, maar als nadeel dat niet alle 32bit software ermee werkt, en dat er niet voor alle hardware 64bit drivers bestaan. Verder zijn er maar heel weinig applicaties, die voordeel hebben van 4GB of meer. Het is dus een kwestie van afwegen, het ene is niet per se beter of slechter dan het andere.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...