Ga naar inhoud

dubble software verwijderen


Aanbevolen berichten

Het is me al vaker opgevallen dat er soms meerdere varianten van een bepaalde software aanwezig is in windows, maar dan net een iets andere versie. .NET of java bijvoorbeeld. [img:0b596bb184]http://bayimg.com/image/fankfaacb.jpg[/img:0b596bb184] Zijn de oudere versies te verwijderen of loop ik dan tegen problemen aan?
Link naar reactie
Nadat ik gelezen had dat je Java tegenwoordig slechts voor heel beperkte zaken nodig had, heb ik die gewoon uninstalled sinds een maand - en nog geen nadelen van ondervonden. Ik een forum las ik dat iemand het al een jaar gedaan had, eveneens zonder nadelen - en het was toch wel iemand die ook wel wat van computers af weet.
Link naar reactie
[quote:1143bf904e="Passer"]Nadat ik gelezen had dat je Java tegenwoordig slechts voor heel beperkte zaken nodig had, heb ik die gewoon uninstalled sinds een maand - en nog geen nadelen van ondervonden. Ik een forum las ik dat iemand het al een jaar gedaan had, eveneens zonder nadelen - en het was toch wel iemand die ook wel wat van computers af weet.[/quote:1143bf904e] Na een nieuwe install van Java gooi ik altijd de oudere versies eraf. Nooit een probleem inderdaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...