Ga naar inhoud

Een legale Windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort! een legale Windows 7Home Premium 64bit gekocht.Er zullen velen zijn die een kopie gebruiken maar het niet toegeven.Nu merk ik wel de voordelen van een legale versie,alle updates werken,geen meldingen van piraterij en alles werkt gewoon beter en geen onnodig gezeur in fora's over dit werkt niet en dat werkt niet.Het loont zich om die eenmalige uitgave te doen.Ben blij dat ik het gedaan heb.
Link naar reactie
[quote:d1c7b6279c="Singer"]Ik heb sinds kort! een legale Windows 7Home Premium 64bit gekocht.Er zullen velen zijn die een kopie gebruiken maar het niet toegeven.Nu merk ik wel de voordelen van een legale versie,alle updates werken,geen meldingen van piraterij en alles werkt gewoon beter en geen onnodig gezeur in fora's over dit werkt niet en dat werkt niet.Het loont zich om die eenmalige uitgave te doen.Ben blij dat ik het gedaan heb.[/quote:d1c7b6279c] :roll: Het is ook de goede keuze. Ik gebruik altijd legale software.
Link naar reactie
[quote:9113b96a5d="Singer"]Ik heb sinds kort! een legale Windows 7Home Premium 64bit gekocht.Er zullen velen zijn die een kopie gebruiken maar het niet toegeven.Nu merk ik wel de voordelen van een legale versie,alle updates werken,geen meldingen van piraterij en alles werkt gewoon beter en geen onnodig gezeur in fora's over dit werkt niet en dat werkt niet.Het loont zich om die eenmalige uitgave te doen.Ben blij dat ik het gedaan heb.[/quote:9113b96a5d] en wat is het probleem :wink:
Link naar reactie
[quote:39a5087277="Singer"]Als je nou zo snugger was als die andere twee die gereageerd hebben,had je kunnen lezen dat het geen probleem is.Daar zit het hem nou in.Heb je een legale windows zijn de problemen praktisch nihil.Het is een opmerking en advies voor diegene die een kopie van windows hebben.[/quote:39a5087277] en lucht het op . wat een niveau .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...