Ga naar inhoud

Windows neemt veel geheugen in beslag op hardeschijf


Aanbevolen berichten

[quote:87b3e72dc3="T om"]Hallo, Ik heb het idee dat mijn windows xp nogal veel geheugen in beslag neem op mijn harde schijf. De map geeft nu een grote van 23 Gb aan. Is dat normaal? Gegroet Tom Bezemer[/quote:87b3e72dc3] dat heet geen geheugen maar schijfruimte . leeg de prullenbak eens scan op adware
Link naar reactie
[url=http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard]CCLeaner Download[/url] draai dat programmatje. [url=http://www.malwarebytes.org/mbam-download.php]MBAM Download[/url] Daarna dit programmatje downloaden, installeren, updaten en draaien (snelle scan), daarna het log hier ff posten ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
LOG Malwarebytes' Anti-Malware 1.46 www.malwarebytes.org Databaseversie: 4187 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 Internet Explorer 8.0.6001.18702 10-6-2010 22:25:56 mbam-log-2010-06-10 (22-25-56).txt Scantype: Volledige scan (C:\|D:\|) Objecten gescand: 183616 Verstreken tijd: 23 minuut/minuten, 22 seconde(n) Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0 Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0 Registersleutels geïnfecteerd: 0 Registerwaarden geïnfecteerd: 0 Registerdata geïnfecteerd: 0 Mappen geïnfecteerd: 0 Bestanden geïnfecteerd: 0 Geheugenprocessen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Geheugenmodulen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registersleutels geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerwaarden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerdata geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Mappen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Bestanden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...