Ga naar inhoud

Windows activeren werkt niet?


Aanbevolen berichten

Ik heb een oem versie van windows 7 home premium 64 bit gekocht in de winkel, en wil het activeren. Nu staat er in systeem 'automatische acrtivering wordt over twee dagen gestart. Klik hier als u Windows nu wilt activeren.' Ik klik daar dan op, maar er gebeurt echt helemaal niets. Ik heb een full versie gewoon over de vista heen geinstalleerd, die vervolgens 'windows.old' ging heten. Maar die map heb ik toen verwijderd. Zou de vista soms nog geactiveerd zijn?
Link naar reactie
Dat is nu juist het punt, als ik daar op klik gebeurt er niets ... maar dus ook echt niets. Er opent geen ander scherm met een mededeling dat het niet goed is of zo. Ik heb wel de juiste code opgegeven. Als ik in command prompt de opdracht slmgr ipk - productcode intik, krijg ik foutcode 0xC004F050 Het gekke is, ook al klik op op windows activeren of productcode wijzigen, er niets gebeurt. Alsof het scherm vast zit. Ik had eerst DEP uitgeschakeld, deze toch maar even weer geactveerd, restart, firewall toestemming gegeven, etc. Maar ook als ik alle beveiliging uitschakel werkt het niet. Stom, ik had meteen na de installatie even in systeem naar de activatie toestand moeten kijken; nu heb ik er al van alles op gezet en aangepast. Ik probeer even via een nieuwe install een 'upgrade' te doen en als ik dan een foute code intik, krijg ik die serie nummers die ik bij telefonische activatie kan gebruiken of niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...