Ga naar inhoud

windows schakelt beeldscherm en NIC uit


Aanbevolen berichten

op een gegeven moment schakelt windows 7 ultimate het beeldscherm en mijn wireless NIC uit. om alles weer op gang te krijgen druk ik een knop in aan de zijkant van mijn laptop, Ik reboot dus NIET ik vul dan een wachtwoord in, en alles komt weer tot leven. ik vindt dit hinderlijk,, want ik download nogal veel. mijn vraag is: via welke instelling vertel ik windows 7 ultimate NL dat er niks hoeft uigeschakeld te worden?? graag in lekentaal,, ik heb langere tijd LInux gedraait,, dus ben behoorlijk vervreemt van windows.
Link naar reactie
[quote:b73fbc08e5="windowsXP-PRO"]via welke instelling vertel ik windows 7 ultimate NL dat er niks hoeft uigeschakeld te worden? [/quote:b73fbc08e5] Hoe weet je dat het Windows 7 zelf is, die het draadloze netwerk uitschakelt? Want bij mijn weten heeft Windows 7 zo een optie niet. Ik zie het hier ook niet staan http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Setting-up-a-wireless-network#section_3 Maar als je de hulpprogramma's van de laptop fabrikant geïnstalleerd had, dan zou die wel zo een optie kunnen hebben. Mijn Lenovo/IBM laptop heeft zo een optie [url=http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7network/thread/96f7bbc0-01c4-47ff-bfb9-5fb847e17361]Wireless network disconnecting at random for no reason on Windows 7.[/url] Een quote hieruit [quote:b73fbc08e5="t2service"]I just had this issue with a new Lenovo. It was a power-saving feature. Open the Access Connections software. Switch to "Advanced" view. Click on the Tools tab. Click on Global Settings. Uncheck the box that says "Allow the wireless LAN radio to be turned off when inactive." Hope this helps[/quote:b73fbc08e5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...