Ga naar inhoud

Win7 Instabiel


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb kort geleden Win7 geinstalleerd. Hij doet het perfect maar hij loopt veel te vaak vast. Ik denk niet dat dit aan mijn Hardware ligt: AMD Phenom X3 Gigabyte GA-MA78G-DS3H ASUS 512MB Videokaart 4 GB RAM(Kingston HyperX) Er is iets mis maar ik weet niet wat. Eerst dacht ik dat het me HDD was(Want Win7 install duurde 12 uur) dus deze heb ik vervangen. Nu duurde de install als nog 4 uur(op me'n netbook, Intel Atom maar een kwartier :cry: :cry: ) maar hij loopt nog steeds vast. kan iemand me helpen?? Alvast Bedankt Daandeveloper33
Link naar reactie
Ook ik raad net zoals derkdejong en andre@home het werkgeheugen te testen met memtest86 of memtest86+. Maar in de plaats van het downloaden van een losse memtest86(+) applicatie raad ik aan de [url=http://www.ultimatebootcd.com/]Ultimate Boot CD[/url] te downloaden. Waarmee je behalve het werkgeheugen ook nog de harde schijf kunt testen.
Link naar reactie
Hmmmmmmmm, Ik blijf dit met interesse volgen. Bij mij bevriest de boel zo nu en dan ook: Gebeurt in combinatie van een of meer muziek gerelateerde programma's en de verkenner. Ik heb het idee dat het met de indexeringen te maken heeft. Als het gebeurd ben ik meestal aan de gang met een combinatie van: Nero; Wmp; dbPowerAmp converter; TagScanner en de verkenner. Ik zou trouwens wel eens willen weten of er een maximum geld voor de grootte van bibliotheken en of andere indexeringen van de verkenner (Explorer)
Link naar reactie
[quote:856510401b="daandeveloper33"]Waarom zou het dan aan me'n RAM liggen. Want andere Os'es werken perfect. alleen hier freezt ie te vaak. Ik ga nu uizoeken of het misschien aan Win7 zelf ligt dat de drivers niet helemaal kloppen. Omdat het een unattended is [/quote:856510401b]Was handiger geweest als je dat bij de opening vermeld had... :oops: PS: heb je die unattended zelf gemaakt? Er zwerft nogal veel van die rommel rond, bijna allemaal illegaal en meestal niet bijster goed gedaan.... :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...