Ga naar inhoud

onbeveiligd draadloos in China.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ben momenteel in China en door de warte samen met de benauwdmakende vochtigheid niet al te best in denken. The problem, kan hier op veel plaastsen draadloos aan de gang, wel onbeveiligd, het probleem is nu dat ik op internet explorer geen mail kan ontvangen, er wordt dan weergegeven: Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'XVgebruiker@gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E Typisch is ook dat ik eigenlijk nergens draadloos mijn bank kan bereiken, alleen voor een duur hotel op de stoep of binnen lukt het wel, het is ook onbeveiligd draadloos. Is het een kwestie van instellingen? Ga nog even een softijsje pakken en afsluiten hier bij Mac donald. Grtz
Link naar reactie
Hoi Andre , Zo erg is het hier nu ook niet hoor, Google.nl en vele andere google zaken moet je maar met een korreltje zout nemen als het uit het nieuws komt. Dan heb ik een foutje in mijn post gezet, `t his hier ook zo benauwd, ik gaf aan dat Internet Explorer instellingen misschien niet ok zijn ,maar ik bedoelde outlook expresse, daar komt @gmail niet door, wel dus zonnet en dergelijke. Dus alle gmail via internet explorer komt gelukkig wel binnen. Van de Rabobank begrijp ik het niet, toch wel belangrijk. De euro is hier nu goedkoop ergo ik moet een 15% meer betalen voor de yuan/RMB. Dan nog even dit, computerparts en computers zijn hier beduidend duurder als in nederland in tegenstelling tot een aantal jaren terug, had ik eigenlijk niet verwacht. Alleen een eenvoudige UPS is via internet nog voor minder als 20 ¤ te krijgen, ik zeg dus een eenvoudige , moet wel want in de buitenwijken valt de stroom nog steeds onregelmatig regelmatig uit. Gr van uit KFC, populairder dan Mac Donald.
Link naar reactie
Hoi, Kennelijk heb ik bij Mac Donald en KFC teveel gesurft want opeens worden alle pogingen geredirected, den krijg ik een site voor draadloos internet om te registrerenen, kan nu bijna niets meer. Ik weet echt niet hoe ik dat ding weg kan krijgen, tot op heden is alles mislukt. Gelukkig mag ik bij een groot hotel in de lobby wel gebruik maken anders was ik van internet verstoken. Dan de computers en onderdelen zijn hier in China duurder als in Nederland, en dat niet bij een zaak, het is hier gebruikelijk dat soorten zaken op een hoopje bij elkaar zitten, dus prijzen vergelijken is makkelijk. Grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...