Ga naar inhoud

Lijst Uitvoeren


Aanbevolen berichten

Hi, Ik werk met XP-Pro sp3 en daar wordt mijn lijst van 'start/uitvoeren' regelmatig schoongepoetst. Ik kan niet vinden, welk programma of welke service daar verantwoordelijk voor is. Bij 'opstarten' heb ik alleen nog m'n firewall (sunbelt) en antivirus (Avast) staan en bij services heb ik zowat alles op handmatig gezet. Als ik na het opstarten naar de services kijk, is er bijna niets actief. Ook in taakplanner heb ik niets meer staan, de twee Google Update taken heb ik verwijderd. Heeft iemand enig idee, waar ik verder nog kan kijken? Marcel
Link naar reactie
Heb het probleem opgelost. Het lijkt niet te geloven, maar de oorzaak zit in een Microsoft programma: Internet Explorer 8. Daar heb ik in Opties/Algemeen de optie 'Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten' uitgevinkt en nu wordt m'n lijst Start/Uitvoeren netjes bewaard. Ik weet niet, of de IE8 instelling eventueel beïnvloed wordt door een mogelijke instelling in een ander programma, maar in ieder geval werkt het bij mij weer. Iedereen bedankt voor het proberen een oplossing voor mij te zoeken. Groetjes, Marcel
Link naar reactie
Nou breekt mijn klomp ! Zat ik vorige week stilletjes op de achtergrond dit topic te volgen en me af te vragen waaraan het wel zou liggen... is dat bij mij toch ook wel gaande zeker ! Doordat ik met Firefox surf en slechts zelden iets open in IE, had ik het niet dadelijk door ('k dacht dat het aan CCleaner lag en had daar de wijzigingen al aangebracht, maar nee hoor!) 'k had het dus niet door en zat maar te zoeken, tot ik aan dit draadje terugdacht en o ja: ook bij mij was in IE8 dit aangevinkt. Afgevinkt en probleem opgelost. Ik vermoed dat dit stilletjes en ongemerkt met een van de laatste updates 'meegegeven' is ? Stom .... !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...