Ga naar inhoud

NTLDR ontbreekt


Aanbevolen berichten

Ik krijg sinds enige tijd de melding ntldr is missing en de computer start niet op. Ik heb van alles geprobeerd: opstartdiskette gemaakt en ntldr gekopieerd, opgestart vanaf windows cd rom en fixboot gedaan, geprobeerd bcupdate2.exe van microsoft te bemachtigen, maar niks helpt. Ik heb nog een oude (kleine) harde schijf en nu heb ik daarmee opgestart. Ik kan dan wel mijn bestanden van de nieuwe (grote) harde schijf benaderen en zien welke programma's erop staan. Kan ik nu op een of andere manier iets kopieren van de ene schijf naar de andere, zodat mijn nieuwe harde schijf weer opstart? Graag niet te moeilijk, Christa
Link naar reactie
Ik heb het probleem ook gehad, is makkelijk op te lossen. gewoon windows cd erin doen, wachten totdat je in het keuze menu komt. Kies hier de R van repair. Volg de stappen totdat je uiteindelijk in dos-prompt komt en daar kan je het probleem oplossen: [i:f40f5d426f][color=red:f40f5d426f]Administrator wachtwoord is gewoon enter ?= je cdrom drive - Copy ?:\386\ntldr c:\ - Copy ?:\386\ntdetect.com c:\ - fixmbr - fixboot - exit[/i:f40f5d426f][/color:f40f5d426f] Nu hoort hij het weer te doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...