Ga naar inhoud

Kan deze Laptop snelle games afspelen zoals GTA San Andreas?


Aanbevolen berichten

Hallo Mensen, Ik ga een Laptop kopen, maar ik weet niet of het wel Games kan spelen, want ik koop het eigenlijk alleen voor GTA San Andreas. Ik heb hier een overzicht met alle informatie van de laptop : [code:1:7b30a239ae] Processor Processor-kloksnelheid 1730 MHz Processorfamilie Intel Pentium Mobile Processor model Mobile Intel Pentium M 740 Front-side bus processor 533 MHz Geïnstalleerde processorcache 2 MB Processor-fabrikant Intel Schijf Totale opslagcapaciteit 80 GB Beeldscherm Beeldschermdiagonaal 15.4 " Resolutie 1280 x 800 pixels Beeldscherm TFT Diamond View Geheugen Intern geheugen 512 MB Intern geheugentype N/a Opslagmedia Compatibele geheugenkaarten SD, MMC, MS, MS Pro Video Grafische adapter nVIDIA GeForce Go 6200 Maximum geheugen grafische adapter 128 MB Grafische adapter, soort geheugen TurboCache Optische drive Soort optische drive DVD+RW/DVD-RW Multidrive Dual Layer Audio Audiosysteem Compatible Soundblaster Aantal ingebouwde luidsprekers 2 Netwerk Intern modem ja Netwerkfuncties Fast Ethernet, Wireless LAN Wake-on-Ring nee Modemtype V.92 Modemsnelheid 56 Kbit/s Wake-on-LAN nee Ondersteuning draadloos netwerk 54 Mbps Draadloze standaard IEEE 802.11g, IEEE 802.11b Netwerksnelheid 10/100 Mbps Base-TX Besturingssysteem/software Inclusief besturingssysteem Windows XP Home Edition Gebundelde software Power Cinema Power Producer Record Now 6 Norton Internet Security 2004 FE (incl. 3 mnd updates) Energie Batterijtechnologie Lithium-Ion Batterijtype 6-cells Verbindingsmogelijkheden Parallelle poort(en) 0 Seriële poort(en) 0 PS/2 poort(en) 0 Infrarood datapoort nee Port replicator nee USB 2.0 poort(en) 3 USB 1.1 poort(en) 0 Aantal IEEE 1394-/Firewire-poorten 1 Modem (RJ-11) poort 1 Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten 1 Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang ja Microfoon, line-in ingang ja S/PDIF uitgang nee Aansluiting voor netstroomadapter ja TV aansluiting S-Video TV in poort nee DVI poort nee CardBus PCMCIA slot(en) 1 CardBus PCMCIA slot type Type II SmartCard slot ja VGA (D-Sub)poort(en) 0 Gewicht en omvang Gewicht 2800 g Technische details Aanwijsapparaat Touchpad Informatie van de fabrikant (Packard Bell) Kenmerken: 15.4" TFT Diamond View Mobile Intel® Pentium® M - 740 512 MB RAM 80 GB HDD DVD+RW/DVD-RW multidrive dual-layer nVIDIA GeForce Go 6200 [/code:1:7b30a239ae] Dankjewel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...