Ga naar inhoud

Computer zit vast&Valt uit


Aanbevolen berichten

Misgien niet soown goede plaats voor die onderwerp...mrr ik kon nix beter,s vinden en ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen!!! Ik heb Thuis een computer staan die vroeger ERG snell werktee...hij werkte perfect...en we deden hem niet vaak uit als hij uit ging deden we dat via stand by...Maar de laatste tijd ging hij ALLEEN maar vast zitten en uitvallen soms zat hij zelfs vast voor hij bij het welkomstscherm was!!! Nu heb ik geprobeerd mijn computer opnieuw te installere.. Dat is wel gelukt maar het probleem is niet voorbij het gaat gewoon door...ook al wis ik al mijn oude mappen van mijn vorige bestanden van de computer voor de herinstallatie Ps. Als hij vast zit gaat hij meestal na 2 minuten wacten oppeens overschakelen naar een blauw scherm die zie ik dan voor 1 seconde, ik kan het niet lese dus.) en dan word de PC op nieuw opgestart Weet IEMAND wat ik moet doenn? Ik ben de gene die me kan helpen eeuwig dankbaar!
Link naar reactie
Aannemende dat je XP hebt. Windows verkenner > Deze computer > tabblad 'Geavanceerd' > Knop 'Instellingen' bij 'Opstart en herstelinstellingen. > Het vinkje voor 'De computer automatisch opnieuw opstarten' weghalen. Nu even wachten totdat je weer het blauwe scherm krijgt, en dan foutmelding noteren, en hier op het forum zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...