Ga naar inhoud

ten einde raad!! nieuwe toshiba laptop, vista 64bit


Aanbevolen berichten

hey allemaal ik heb sinds een paar maanden een nieuwe laptop met vista en sinds dag1 problemen. ten eerste de laptop sluit niet meer af, gaat niet in sluimerstand of slaapstand. moet het powerknopje dus altijd lang indrukken om de laptop gedwongen uit te zetten. regelmatig krijg ik zo'n vreselijk blauw scherm, waarop staat power state failure, waarna er crash info wordt opgeslagen en me systeem opnieuw opstart, probeer iedere keer een foto van dat scherm te maken zodat ik kan lezen wat er nu precies allemaal staat, maar helaas tis te snel weer weg :? ik dacht nou weet je wat ik koop windows 7, installeer die rommel ben vant gezeik af, eerst geprobeerd over vista heen te installeren met behoud van instellingen enz enz, niet mogelijk! :evil: ik probeer vista te verwijderen en blanco 7 erop te gooien, loopt de boel op 20% vast, inmiddels 7 pogingen gedaan en alle zeven pogingen hetzelfde verhaal. :evil: Vista herstel via hardeschijf ook al meerdere keren gedaan maar problemen blijven hetzelfde. :evil: kan ik zelf nog iets doen om dit op te lossen, of terug naar de winkel ermee? :cry: vind het namelijk net iets te ver gaan om hem van 14 hoog naar beneden te laten storten maar tis wel verleidelijk lamaar zeggen :evil: ;) het gaat om een toshiba satellite p300-25c harman/kardon. alvast bedankt voor eventuele hulp!
Link naar reactie
En check op de site van Toshiba voor support http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/generic/SUPPORT_PORTAL/ Bijvoorbeeld deze hyperlink [url=http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/TSD57013H000JR01NL.htm]Mijn notebook start niet op.[/url] [quote:e670fe8526="webkingroy"]ik dacht nou weet je wat ik koop windows 7[/quote:e670fe8526] Had je dan geen gebruik kunnen maken van die gratis upgrade mogelijkheid, voor PC's/laprops die aangeschaft waren van 1 juli 2009 tot 31 januari 2010 http://tweakers.net/nieuws/58421/gratis-upgrade-naar-windows-7-voor-vista-kopers-tot-31-januari-2010.html
Link naar reactie
[quote:db343f1a87="webkingroy"]ik heb sinds een paar maanden een nieuwe laptop met vista en sinds dag1 problemen. ... ik dacht nou weet je wat ik koop windows 7, installeer die rommel ben vant gezeik af, ...[/quote:db343f1a87]Tja, dat is ook een beetje dom. Als Vista problemen geeft, dan zal Windows 7 het zeker niet beter doen. Vermoedelijk heb je een hardware probleem, bv een defect geheugen, defect moederbord of wat anders. In ieder geval terug naar de winkel, want op die computer zit ongetwijfeld garantie. Afhankelijk van de winkel kan je zelfs om een nieuwe computer vragen. Dat wordt vaak gedaan door grote winkelketens. De Toshiba gaat dan retour na de repaircenter en de gerepareerde computer wordt uiteindelijk opnieuw verkocht. In dit soort gevallen heeft zelf doorklooien geen enkele zin, tenzij het gericht is op foutzoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...