Ga naar inhoud

Windows 2003 Server: profiel administrator verkleinen


Aanbevolen berichten

Bedankt Leo Dit lijkt me een zinvolle tool. Ik ben ergens wel benieuwd om te weten of het normaal is dat profielen zo groot kunnen worden. Is dat omdat daarin allerlei zaken worden weggeschreven bij installatie? Na reboot van de server en deleten van temp internet files is het profiel nog altijd een kleine 100 MB groot. Dit lijkt me nog altijd veel. Zowel in de root als in de map local settings zit een map application data die meer dan 20 MB groot is. Mag je daarin ook gaan wissen? Heeft MS geen oplossing om profielen op te kuisen? Mvg Tom
Link naar reactie
In application data worden ook dingen als java en adobe updates opgeslagen. Het is maar net afhankelijk van wat je doet met deze server of het normaal is dat het profiel zo groot is. Daar kan ik weinig over zeggen. Kun je eens aangeven welke mappen groot zijn en wat er allemaal in staat?
Link naar reactie
Ik geef een vb: in Local Settings\Application Data\Sun\Java\jre1.5.0_09 zit jre1.5.0_09.msi van meer dan 10 MB. Ik begrijp dat het bestand daar terechtgekomen is tijdens de update van Java. Maar het is me niet duidelijk waarom dat bestand er nu nog staat. Zou de setupwizard die zelf niet moeten opkuisen. Het is met dus niet duidelijk waarom die updates daar zitten opgeslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...