Ga naar inhoud

Windows Verkenner werkt niet meer bij opening van een map.


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb gisteren van mijn vriend een spel GTA San Andreas geleend, en ik heb het opgeslagen op mijn computer, in lokaal station C:. Hij is dus heel goed goed ger- ipt, hij werkt wel op mijn andere compu- ter met VIsta maar niet op mijn laptop die ook op Vista draait. Ik weet hoe je het moet openen, Als administrator openen en als Windows XP SP 2 openen. Maar dat is niet de probleem, de probleem is als ik het map open C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas dan krijg ik een berichtje van : Windows Verkenner werkt niet meer en dan start window opnieuw op. Weten jullie wat ik moet doen? Ik hoop dat dit hier bekend is, ik wil het spel heel heel erg graag samen met mijn broertje spelen. Dankjewel.
Link naar reactie
'n paar mogelijkheden: - Verwijderd e map en probeer de gegevens opnieuw naar de laptop te kopieren. - Schakel de virusscanner tijdelijk uit. - Is het een grote map, veel afbeeldingen? Dan kan het zijn dat de laptop moeite heeft dit te laden. Wacht geduldig.. - Maak een snelkoppeling naar het bestand wat je moet openen en start daarmee het spel - koop het originele spel :wink: Succes, Stijn
Link naar reactie
Zit er nero op je laptop? Zo ja verwijder hem omdat nero regelmatig problemen geeft op vista, nog een mogelijkheid is dat er video codecs of audio codecs op staan geinstalleerd die problemen veroorzaken. Had zelf ook het probleem in verkenner met films kopieeren en openen van de ene naar de andere map. Suc6 voor hulp kun je altijd nog vragen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...