Ga naar inhoud

scroll probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitech Cordless Optical muis en ben na het installeren van XP Prof geconfronteerd met het vervelende feit ,dat als ik op een webpagina omhoog/omlaag wil scrollen met het wieltje van de muis dit niet gelijkmatig gaat maar in ( hinderlijke) golven. Nu heb ik bij de muis instellingen gekeken of ik dit kan aanpassen,maar daar geen mogelijkheid gevonden. Is er nog een oude rot met een oplossing ?
Link naar reactie
[quote:7e9823e421="Troef"]Zoals ik vandaag bij een geheel andere vraag op dit forum al verzuchtte " we zijn niet allemaal "oude rot" ! Kan je antwoord dan ook iets duidelijker ?[/quote:7e9823e421] je hebt opnieuw het os er op gezet . dan moet je de chipset drivers en de video drivers er ook op zetten . de chipset drivers kan je ophalen bij de bord fabrikant . de video drivers bij de kaart fabrikant . als je video onboard zit . dan de drivers ophalen bij de bord fabrikant . en als je niet weer waar alles vandaan komt . install dit progg . http://www.lavalys.com/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...