Ga naar inhoud

backup maken met XP pro/SP3


Aanbevolen berichten

recent kreeg ik bij een nieuwe installatie XP-pro waarbij ook de mogelijkheid om een backup te maken (bur.access>systeemwerkset>back-up) . Een complete backup maken duurt enkele uren, maar ik vraag mij af of dat zin heeft. Zo maakte ik onlangs een "image" met gratis software, maar dat bleek niet nodig of onbruikbaar te zijn bij herinstallatie..Graag hoor ik van ervaringen of zo'n back-up de moeite waard is, en of het "terugzetten" echt zo makkelijk is?
Link naar reactie
in maak met acronis en een paar minuten een back up van mijn c schijf . en terug zetten kan op twee manieren . via een opstart cd . of gewoon in windows . door te clicken op de back up .dan start de pc automatisch op . en begint aan het terug zetten . je kan ook een gestipte versie van acronis gratis downloaden . op de website van maxtor . Maxblast er gaat ook ergens een draadje over een ander merk hdisk .
Link naar reactie
heb wat zitten zoeken op internet naar Acronis 2010. Voor mij is het wat cryptisch al je schrijft: "je kan ook een gestipte versie van acronis gratis downloaden . op de website van maxtor . Maxblast er gaat ook ergens een draadje over een ander merk hdisk" vraagjes: wat is het verschil tussen gestripte versie en betaald, behalve die 50 euro? En moet ik dan zoeken bij Maxblast of bij Maxtor? En dat van dat draadje over een ander merk ontgaat mij eerlijk gezegd ook. Want: ik hoop e.e.a. niet nodig te hebben, maar je weet maar nooit, en ik doe nog wel eens onhandige dingen met mijn pc zoals lezers van het forum weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...