Ga naar inhoud

Internet Explorer 8 wil niet opstarten


Aanbevolen berichten

Als ik het icoon van IE8 aanklik draait er even een rondje en dan gebeurd er niets. Ik heb IE8 al van het systeem verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Ongeacht van welke plek ik hem ook aanklik (bureaublad, taakbalk en vanuit menu). Ook heb ik Firefox geladen en die draait als een zonnetje. Het draait op een PackerdBell, 2 GB geheugen en onder Vista Home. Machine is virusvrij etc. Iemand enig idee?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:c3683fe17f="wesley-w"]Waarom blijf je niet gewoon op firefox draaien?[/quote:c3683fe17f] Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn. Alleen adviseer je daarmee de TS weg te lopen voor het Internet Explorer probleem. Verder zijn er ook nog websites die geoptimaliseerd zijn voor Internet Explorer. [quote:c3683fe17f="PC1"]Als ik het icoon van IE8 aanklik draait er even een rondje en dan gebeurd er niets. [/quote:c3683fe17f] Check op de site van Microsoft artikel 926449 [url=http://support.microsoft.com/kb/926449]Internet Explorer start niet of reageert niet meer.[/url] En check eventueel op Microsoft Technet deze Engelstalige thread [url=http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/itprovistaie/thread/ccfe4cc2-0460-4c7a-81f1-a020d25ee23f]IE8 won't start (Nothing happens at all).[/url]
Link naar reactie
Jolo bedabkt, maar daar was ik ook al geweest en heb er (helaas) geen oplossing vandaan kunnen krijgen. Inmiddels heb ik die laptop gisteren weer teruggekregen van de eigenaar met meerdere problemen. Dus heb ik maar een schone install gedaan en alles werkt weer zoals het moet. Firefox was trouwen afgelopen de work around dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...