Ga naar inhoud

Verkennerscherm in IE 8 (win 7) werkt niet.


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een probleem als ik in IE 8 een jpg wil uploaden naar Zoom. Je opent dit venster in IE 8 en links zie ik normaal mijn harde schijven, netwerk, etc. Rechts echter staat de muisaanwijzer wat nerveus te knipperen, en er wordt niets getoond. Ergens op klikken betekent dat IE 8 op de achtergrond zwart wordt, krijg wat meldingen dat IE 8 niet meer werkt, en de sessie wordt hersteld, waar na alles weer van voren af aan begint. Doe ik niets dan wil het voorkomen dat na een aantal minuten de inhoud van het rechterscherm getoond wordt, maar vaker niet. Getracht IE 8 opnieuw te installeren in win 7 doch dat valt dus even neit mee. Iemand suggesties over het verkennerscherm of een schone installatie van IE 8?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wacht op Internet Explorer 9 Installeer: firefox, opera, safari, google chrome En over de schone installatie van IE 8: Installeer even een andere browser firefox, opera etc., verwijder daarna IE 8. Open vanuit je alternatieve browser firefox of opera of een andere de download pagina van IE8. Installeer hem en voila. Ik zou kiezen voor de 2 optie "installeer een ander browser want IE is echt niet de enigste en ook niet de beste". Laat even weten of je hier iets aan hebt?
Link naar reactie
[quote:f854ab7859="wesley-w"]Wacht op Internet Explorer 9 Installeer: firefox, opera, safari, google chrome En over de schone installatie van IE 8: Installeer even een andere browser firefox, opera etc., verwijder daarna IE 8. Open vanuit je alternatieve browser firefox of opera of een andere de download pagina van IE8. Installeer hem en voila. Ik zou kiezen voor de 2 optie "installeer een ander browser want IE is echt niet de enigste en ook niet de beste". Laat even weten of je hier iets aan hebt?[/quote:f854ab7859] Ga kijken of dat lukt, Opera staat (en stond) er al op, dus dat zal wel lukken, maar leg mij eens uit hoe IE er af kan.? Je kan nl. wel een andere browswer kiezen, maar IE8 uit win 7 halen is mij nog niet gelukt (is ook helemaal geen optie voor, je zet hem alleen af). Tenminste zover als ik kan zien.
Link naar reactie
Je kunt inderdaad Internet Explorer 8 niet volledig verwijderen uit Windows 7. Je zou kunnen checken of er iets bruikbaars staat in deze hyperlink [url=http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/support/faq.aspx?pf=true]Internet Explorer 8: Help and support.[/url] Check eventueel op de site van Microsoft 956196 [url=http://support.microsoft.com/kb/956196]Er wordt een foutbericht in Internet Explorer weergegeven: Internet Explorer kan de webpagina niet weergeven.[/url] Als die eerste twee hyperlinks het probleem niet oplossen, check dan deze hyperlink [url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-are-the-system-recovery-options-in-Windows-7]Welke opties voor systeemherstel zijn beschikbaar in Windows 7?[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou, eigenlijk nog niet eens iets gedaan en sinds wat updates vorige week van ome Bill is het ook weer over. Blijkbaar (zou het echt zo zijn) komen de logs van de foutmeldingen aan. Heb even gewacht met het plaatsen van dit verhaal, maar geloof dat het over is. Voor de reageerders: bedankt voor de hulp. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...