Ga naar inhoud

Spookmap(?)


Aanbevolen berichten

Betreft een submap van WPDNSE (schijnt bij WMP11 te horen) onder de temp map van de gebruiker. De naam: "Pictogramm." (inderdaad: met "punt") Maar geen enkele actie op deze map is mogelijk: verwijderen, naam wijzigen, etc. En da's geen kwestie van geen toegang (c.q. access denied), maar een melding dat het pad naar deze map niet gevonden kan worden e.d. Ofwel: is het systeem de weg kwijt....? Op geen enkele wijze lukt 't om dat ding weg te krijgen: veilige modus onder admin. account ook niet, evenmin in een dosbox (cmd) met "rd" (remove directory) onder de map WPDNSE. Maar ja, dan geeft het systeem aan dat die map niet leeg is. Kortom: het systeem laat 'm zien, maar verder lijkt-ie niet te bestaan. Hoe trek je dit recht? Het enige dat ik nog zou kunnen proberen, is of een oude externe DOS opdracht als "deltree" nog zou werken.... :?
Link naar reactie
Vreemd genoeg geen mailing gehad m.b.t. de reactie.... :roll: Heeft misschien [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=207474]hiermee[/url] te maken....???? Maar, to the point: Ja, ik gaf al aan dat ik dat WPDNSE map verhaal al kende.... :? WPDNSE is prima te verwijderen, maar keert bij een nieuwe start vrolijk weer terug. Maar het gaat mij niet om die map, maar om een submap van WPDNSE. En die is niet te verwijderen. Hij staat er klip-en-klaar, maar het systeem meldt bij een gewenste mutatie (verwijderen, naam wijzigen) dat-ie het pad naar de bron niet kan vinden...... Spookmap....?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...