Ga naar inhoud

SENTO


Aanbevolen berichten

[quote:e04264e48e="tuurke"]OK, maar om te "kopiëren naar", hoe vind ik eerste "sento" waar toch moet worden aangeduid naar waar moet worden gekopiëerd...[/quote:e04264e48e] Ik denk dat ik het niet helemaal snap..... Kopiëren naar = Send to (NL versie vs UK versie). Achter het pijltje staan de verschillende items waarnaar gekopiëerd kan worden, b.v e-mail ontvanger, gecomprimeerde map, etc.
Link naar reactie
Ik in XP een nederlandse Windows en daar staat wel "Sendto". "Sendto" en "kopiëren naar" zijn niet hetzelfde. Opdat "kopiëren naar" steeds naar éénzelfde, eigen gekozen, map zou gebeuren moet die map wel een snelkoppeling hebben in "sendto" anders zal het "kopiëren naar" niet naar de gekozen map kunnen worden uitgevoerd. Ge hebt bvb een bepaalde toepassing die dagelijks wordt bijgewerkt. Ge wilt ook dageleijks hiervan een copy naar map "X" overzetten. I.p.v. kopiëren en plakken te gebruiken, kunt ge in "sendto" map "X" vermelden (snelkoppeling) zodat deze ook zichtbaar wordt in "kopiëren naar". Dus mijn vraag waar zit (of is bereikbaar) in Windows 7 "sendto" Dus niet "sento" zoals verkeerd vermeld in mijn titel...sorry.
Link naar reactie
Misschien even Googlen op: [url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Windows+7+Send+To+%7B7BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837%7D&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=38a7f2bf29194f1a]Windows 7 Send To {7BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}[/url] Bij mij staan er ook nog een paar vragen open :wink: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=1417615&highlight=#1417615
Link naar reactie
Nou, als iemand me kan uitleggen wat het verschil is tussen "Send To" en "Kopiëren naar".......: graag! Ik weet niet beter dan dat dit een taalverschil betreft: [b:b8f249e748]Send To > Desktop[/b:b8f249e748] versus [b:b8f249e748]Kopiëren naar > Bureaublad[/b:b8f249e748] Ik ben "Send To" nog nooit in een NL Windows versie tegengekomen.... In XP niet en in 7 niet....
Link naar reactie
[quote:8ba7f2f579="Cornel"]Is het niet toevallig zo dat je een stukje software op je pc had staan in xp? Dat het daarom er in 7 niet meer is?[/quote:8ba7f2f579] ??? TS heeft het over "Send To" in Windows 7 (NL). Maar ik heb "Send To" nog nooit in een NL Windows versie aangetroffen. Wel "Kopiëren naar", hetgeen vlg. mij wel degelijk hetzelfde is....
Link naar reactie
[quote:2df6ccf674="Cornel"]Nou ja, weet je misschien is het gewoon een misverstand. Ik ben het ook nog nooit tegengekomen...[/quote:2df6ccf674] Nou, misverstand? Niet helemaal.....: Er bestaat een [u:2df6ccf674]map[/u:2df6ccf674] met de naam "SendTo". Die bestaat al heel wat Windows versies. Ook in Windows 7! C:\Users\[i:2df6ccf674]naamgebruiker[/i:2df6ccf674]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo Hierin staan dezelfde items als in het r.muisklik contextmenu "Kopiëren naar" in Verkenner/Explorer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...