Ga naar inhoud

Defragmenteren met disckeeper


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb nu een probleem met het defragmenteren van mijn hd. De memkaart lukt wel. (is mijn gereedschap) Ik werk met vista home premium. De fragmentatie is nu 17% en das teveel. Doe ik iets verkeerd, of moet ik een ander proggie kiezen, en zo ja welke dan. Analyse lukt wel, maar hij schiet elke keer in pause. Het verder systeem werkt als een speer, en zo wil ik het houden. Suggesties? Bedankt Rick
Link naar reactie
Zeker weten doe ik het niet, maar het zou kunnen dat er bijvoorbeeld een foute sector op je harde schijf zit. Probeer anders eens te scannen op fouten (rechts klikken op je schijf - eigenschappen - extra - "nu controleren"). Je pc wordt dan opnieuw opgestart en hij gaat proberen om fouten te repareren. (Ik had dit zelf een keer, en toen werkte defragmentatie daarna wel goed.)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Er is iets wat Microsoft nog steeds niet goed kan aanpakken, defragmentatie is er onder Vista zeker niet sneller op geworden, ja het duurt zelf uren! onder XP werkte dit gewoon goed maar microsoft heeft dit "verbeterd" met dit gevolg. Probeer eens smart defrag en kijk wat deze gratis software doet. deze zou wel eens veel sneller kunnen zijn!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...