Ga naar inhoud

Windows 7 herinstalleren via upgrade of omweg via Vista?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn computer opnieuw installeren, aangezien hij behoorlijk aan snelheid heeft verloren, er te veel troep opstaat enz. niet belangrijk. Maar nu heb ik een vraag, aangezien ik het niet ergens anders heb kunnen vinden. Vorig jaar heb ik mijn computer gekocht met Windows Vista erop, en daarbij een upgrade voor Windows 7. Mijn vraag is nu: hoe kan ik windows 7 opnieuw installeren terwijl ik mijn schijven helemaal formatteer? Moet ik dan eerst Vista weer opnieuw installeren en dan weer de upgrade uitvoeren of kan het ook anders? Het liefst gewoon een legale manier.
Link naar reactie
Officeel: vista opnieuw installeren met schone installatie Maar bij mij werkte 't ook om de Win 7 upgrade te installeren op een nieuwe schijf. Vervolgens wanneer Win7 vraagt om de licentiecode hier niets in te vullen en ook 't hokje 'automatisch valideren bij internetcontact' uitlaten. Dan kan je Win7 gewoon installeren en later de licentiecode invoeren en werkte 't gewoon. Ja, zo kan je dus eigenlijk altijd een Win7 Upgrade versie gebruiken zonder voorgaande XP of Vista licentie. Maargoed, je hebt gewoon een voorgaande licentie en vind ik 't zeker ook wel gelegitimeerd. Zie anders ook [url=http://www.sevenforums.com/tutorials/1649-clean-install-windows-7-a.html]LINK[/url] succes
Link naar reactie
[quote:e269a17ae7="Sleipnir"]Vorig jaar heb ik mijn computer gekocht met Windows Vista erop, en daarbij een upgrade voor Windows 7. [/quote:e269a17ae7] Bedoel je dat je gebruik had gemaakt, van de gratis upgrade regeling http://www.microsoft.com/india/windows/buy/offers/upgrade.aspx Zaten bij die Windows 7 Upgrade DVD dan geen instructies? Als je zelf een gewone Windows 7 Upgrade DVD aangeschaft hebt, dan is het inderdaad gebruikelijk dat je eerst Vista installeert, activeert, en dan Windows 7 installeert. Als het om een Windows 7 recovery DVD gaat, dan zou het kunnen dat je Vista niet hoeft te installeren. Maar dat zou in de bijgeleverde instructies behoren te staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...