Ga naar inhoud

Problemen met opstarten nieuwe installatie Windows 7


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Sinds deze week heb ik een nieuwe pc in mijn bezit, met windows 7 voorgeinstaleerd. Specs zijn: Intel Core Duo 2 (2.66 GHZ), 4GB DDR2 ram en 1 TB harde schijf. Alles draaide perfect totdat ik gisteren begonnen ben met het installeren van mijn programma's. De problemen zijn ontstaan na het installeren van de Adobe Master Collection CS3. Na installatie heb ik de wizard mijn systeem laten herstarten, maar deze start sindsdien niet meer goed door. Het netwerkcentrum rechtsonderin blijft bezig met zoeken (blauw cirkeltje ervoor), en is niet te openen. Als ik rechtsklik op een van de CS3 programmas in mijn startmenu, om een snelkoppeling te maken, bevriest deze minstens een minuut. Hetzelfde geld voor bepaalde configuratiescherm (onderhoud, netwerkcentrum enz.). Na enige tijd (30 minuten) kreeg ik ook meldingen dat explorer niet meer reageerde. Overigens werken andere programmas ( firefox, windows live) zonder problemen. Met enige moeite heb ik de Adobe programma's weten te verwijderen, maar dit lukt niet volledig, en de problemen met opstarten blijven bestaan. Mijn idee is dat de installatie van CS3 niet goed is afgerond. Ik baal natuurlijk enorm dat mijn pc nu al problemen heeft, en wil graag weten wat ik nog kan proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...