Ga naar inhoud

Windows 7 kan niet opstarten na force shut down.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb windows 7 staan op mijn Pavilion s3330.nl maar na een force shut down ( die opstart knop een aantal sec ingedrukt houden) start hij ineens niet meer op. ik heb alles al geprobeerd maar niets lukt. Dingen die ik al geprobeerd heb: Opstarten in veilige modus, maar als hij alles geload heb blijft hij gewoon staan en gebeurt er niets. Windows repair via F8: load alle files en hij start weer niet door en blijft gewoon weer staan. Windows 7 opnieuw instaleren: hij boot de dvd niet als ik hem opstart. Ik krijg gewoon telkens als ik iets probeer zwart beeld. Weet iemand hier een oplossing voor ? Mvg, John (btw de windows7 dvd is gewoon orgineel en onbeschadigd dus daar kan het ook niet aan liggen )
Link naar reactie
Via de b(boot)b(bios)s(selector) opstarten, de f toets daarvoor is afhankelijk van het merk bios, f8 is de meest gebruike maar kan ook f11 zijn b.v., misschien te vinden in de manual. Meestal staat het ook in beeld maar vaak overruled door een logo. Of je zet in de bios de cd/dvd als eerste om van op te starten en dan via de W7 DVD de opstartpaden laten repareren.
Link naar reactie
Ik weet niet of het je al gelukt is om op te starten van de dvd. Nu heb ik hetzelfde probleem gehad toen ik win7 voor het eerst wou installeren , ik ben naar de winkel terug gegaan want alles stond goed in het bios , maar wat bleek nu ? het lag aan mijn samsung dvdrw. Bepaalde series van samsung kan de windows7 dvd niet lezen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Link naar reactie
[quote:56b8685990="DragonLady"]Ik weet niet of het je al gelukt is om op te starten van de dvd. Nu heb ik hetzelfde probleem gehad toen ik win7 voor het eerst wou installeren , ik ben naar de winkel terug gegaan want alles stond goed in het bios , maar wat bleek nu ? het lag aan mijn samsung dvdrw. Bepaalde series van samsung kan de windows7 dvd niet lezen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.[/quote:56b8685990] Hey, verrek. Ik wilde mijn originele W7 Ulti versie (die je op 3 pc's kan/mag zetten) installeren op de PC van mijn ouders, en hij wilde de dvd NIET herkennen, in elke andere PC start ie gewoon op. Hier zit ook een samsung dvdbrander in. Mijn eigen PC thuis had hier overigens ook moeite mee. Na lang zoeken en over-en-weer gebel met Samsung, kreeg ik thuis een firmwarefloppy om de dvdbrander te updaten.
Link naar reactie
De TS heeft echter een Pavilion s3330.nl waarvan bij de [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01346391&tmp_task=prodinfoCategory&lc=nl&dlc=nl&cc=be&lang=nl&product=3662316]Productspecificaties[/url] geen merk van de brander wordt genoemd. Dan zal het wel een HP brander zijn, neem ik aan. Verder is op de website van HP nog wel info te vinden over [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01799771&lc=nl&dlc=nl&cc=be&product=3662316&lang=nl]Upgraden naar Windows 7.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...