Ga naar inhoud

Wat is er aan de hand?


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren windows7 64 bit geinstalleerd en alles werkte goed. Vandaag slaat de hele tijd Internet Explorer vast (32bit versie) en nu start IE helemaal niet meer op .Ik had Paintshop pro x2 draaiende en deze start ook niet meer op. Als ik 10 keer op paintshoppro exe druk vind ik het ook 10 keer terug in taakbeheer waar ik het dan moet afsluiten . Het was zelfs onmogelijk Paintsho pro te verwijderen via het configuratie scherm want dan gebeurde er ook niks .Ik heb een opruimprogramma bij Corel moeten downloaden om het te verwijderen .Ik typ dit briefje via een portable Chrome browser. mvg marco
Link naar reactie
[quote:ae07efc1ca="noddy holder"]Ik heb gisteren windows7 64 bit geinstalleerd en alles werkte goed. Vandaag slaat de hele tijd Internet Explorer vast (32bit versie) en nu start IE helemaal niet meer op .Ik had Paintshop pro x2 draaiende en deze start ook niet meer op. Als ik 10 keer op paintshoppro exe druk vind ik het ook 10 keer terug in taakbeheer waar ik het dan moet afsluiten . Het was zelfs onmogelijk Paintsho pro te verwijderen via het configuratie scherm want dan gebeurde er ook niks .Ik heb een opruimprogramma bij Corel moeten downloaden om het te verwijderen .Ik typ dit briefje via een portable Chrome browser. mvg marco[/quote:ae07efc1ca] Eeen kleine update ,ik heb een portable PSP 7 gevonden en die werkt,ik installeerde toen een oude PSP 9.01versie die ik nog had liggen en die start ook niet op ! Internet Explorer 64 bit werkt weer ,de 32 bit loopt nog vast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...