Ga naar inhoud

IE download csv niet meer


Aanbevolen berichten

[quote:cd67887084="dilbert55"]Lijkt me logisch dat als je excel als standaard hebt deze ook gebruikt worden voor CSV bestanden, ook in Win 7.[/quote:cd67887084] Let op dat het gaat om [b:cd67887084]links[/b:cd67887084]. Dat het bestand opent met excel is helemaal niet gek, maar ik wil ze downloaden, niet openen. Tot voorkort kreeg ik gewoon open, save of cancel te zien.
Link naar reactie
[quote:f3e025afae="derkdejong"]dan moet je dus in je browser zoeken. in ie8 zou ik dus eerst via internetopties-geavanceerd de knop >opnieuw instellen< maar eens beroeren. andere browsers: heb ik niet hier.....[/quote:f3e025afae] hielp helaas niet (Werkt uberhaupt niet 100%, startpagina was nog gelijk).
Link naar reactie
[quote:92d6c903cb="gerben"]Al bij bestandstypen gekeken in verkenner? Als workaround kun je rechtsklikken, save link as...[/quote:92d6c903cb] Wat bedoel je precies met bestandstypen in de verkenner? Ik kom de optie in win7 iig niet tegen. Heb nu tijdelijk inderdaad save as gedaan voor de eerste 100. Probleem is echter dat ik rsi probeer te voorkomen bij een project waar ik mee bezig ben dus als ik dit gefixt krijg scheelt me weer een handeling de volgende keer 8) .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...