Ga naar inhoud

groen beeld bij media centre


Aanbevolen berichten

Ik heb een pinnacle PCTV 330e die sinds een jaar steeds minder zin heeft om te werken. Ik kijk tv via media centre op mijn vista computer. Ik sluit de pc zo min mogelijk af omdat ik als ik opnieuw opstart bij live tv soms zegt: tv tuner niet geinstalleerd. Bij Hardware staat hij er wel tussen. Ook heb ik de laatste drivers geinstalleerd. Gister na een update van windows moest mijn pc weer opnieuw opgestart. En jahoor weer geen beeld. heb ik de stick uit de usb gehaald er weer erin. Pc gaf toen aan: dit apparaat kan sneller werken op een isb 2.0. Nou dat is raar want ik heb alleen maar 2.0 aansluitingen. Na een paar keer opnieuw opgestart kreeg ik wel geluid maar een groen beeld. Verder kwam ik niet. Help me please!!!
Link naar reactie
(Quote)"Heb de tv tuner in verschillende usb poorten gehad.Hoe kan dat toch dat in aparaatbeheer niets te zien is dat hij niet goed werkt?" Staan er in ApparaatBeheer gele uitroeptekens?Zoja,dan moet je het stuurprogramma (weer) installeren. Je zou ook op een andere PC kunnen kijken of ie "gezien" word. :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...