Ga naar inhoud

Waar kan ik "FILE INDEXNG" vinden?


Aanbevolen berichten

Ik probeer met de zoekfunctie (Search) in een aantal files iets terug te zoeken, maar ik krijg de mededeling dat mijn files niet zijn ge-indexed. Waar kan ik die indexing terug vinden en activeren? Ik vraag me trouwens af waar die indexing voor nodig is: Search hoeft alleen maar sequentieel in de files naar het gezochte te speuren... perloc
Link naar reactie
Die staat aan. Dat werkt alleen voor een HD/partitie, niet voor een map. Voorheen heeft het altijd gewerkt en ik snap niet waarom nu niet meer. De melding is letterlijk: The Indexing Service query cannot be completed successfully because the volumes you have specified are not indexed. Dank voor antwoord. perloc
Link naar reactie
[quote:f692f53219="perloc"]The Indexing Service ...snip...[/quote:f692f53219][quote:f692f53219="Rosturp"][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=170175]Staat je Indexing-service aan? Zet deze eens uit. Start > Run > services.msc > OK[/url][/quote:f692f53219] Over welke Windows versie hebben we hier :roll:
Link naar reactie
WinXP Prof SP3 Ik heb hem uit gezet, geprobeerd, negatief weer aangezet, gereboot, geprobeerd, negatief. Dezelfde mededeling blijft komen en de actie wordt niet uitgevoerd. Ik bedenk me opeens iets. Zal dat uitproberen. Als het lukt zal ik dat even melden. Zoniet, dan blijft het probleem bestaan. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...