Ga naar inhoud

Windows 7 Herinstallatie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ben nieuw hier, en ik heb een vraag: Ik heb momenteel Windows 7 op mijn Asus laptop staan, welke oorspronkelijk op Vista draaide. Nu heb ik een aantal virussen, als gevolg van een trojan horse, en deze krijg ik niet weg. Nu wil ik Windows 7 weer opnieuw installeren. Dit heb ik geprobeerd via de herstelfunctie onder configuratiescherm, en er werd om de installatie-dvd gevraagd. Deze erin gedaan, en de computer werd opnieuw opgestart. Ik heb geen backup laten maken, omdat ik de schijf volledig schoon wil hebben. Als de laptop vervolgens opnieuw opstart, begint de setup, maar na een paar minuten zegt hij dat er 'een ongeldige productcode in het antwoordbestand staat'. Deze zou vervangen moeten worden door een geldige code, maar ik heb nog helemaal geen code ingevoerd! Heeft het misschien te maken met de code die ik in heb moeten voeren toen ik Windows 7 de eerste keer installeerde? Ik snap hier niets van, en wil toch wel graag een herinstallatie doen, omdat ik van die virussen af wil. Iemand enig idee? Alvast bedankt, Robin
Link naar reactie
[quote:e02e3647f5="Robinjo"]Het is inmiddels gelukt! Volgens mij ben ik nu van alle virussen af. Als virusscanner had ik voorheen altijd al AVG, en deze detecteerde de virussen ook, alleen kon ze niet verwijderen of in quarantaine plaatsen. Bedankt![/quote:e02e3647f5] :roll: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis Ik zou voor de zekerheid nog maar een logje maken en posten bij beveiliging. Een expert daarin kan je dan verder helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...