Ga naar inhoud

WindowsUpdate webpagina voor 7 niet meer beschikbaar?


Aanbevolen berichten

"Vroeger" kon je zowel via de AutoUpdate functie als via de webpagina van Microsoft je Windows versie bijspijkeren. Zo werkt dat in XP ook nu nog. Maar als ik in 7 via Start/Alle programma's naar Windows Update ga, kom ik direct in het subvenster van het conf. scherm terecht. En als ik nu [url]www.windowsupdate.com[/url] inklop in de adresbalk, dan kom ik via een infopagina eveneens in het subvenster van conf. scherm. M.a.w.: bestaat er geen mogelijkheid meer om Windows 7 middels een webpagina van MS te updaten....? :roll: Edit: Ik vergat even dat de functionaliteit via conf.scherm ook wat verder gaat en dat geforceerd controleren op updates mogelijk is. Dat maakt die update-webpagina dus overbodig.... :? Nog een "weetje": als je "gecontroleerd" update (niet de automatische instelling, dus), dan kun je met een r.muisklik op een aangeboden update kiezen om te weigeren / verbergen. Conform "deze update niet opnieuw aanmelden" in XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...