Ga naar inhoud

Dualboot verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Google is gewillig :) je moet alleen even in de gaten houden dat je waar hun Windows 7 zeggen jij Vista leest. [url=http://mintywhite.com/windows-7/7maintenance/remove-windows-7-from-dual-boot-with-vista/]Antwoord in Windows Guides (engels)[/url] Dus kort gezegd, Windows 7 in 'Geavanceerde Systeem Instellingen' instellen als standaard besturingssysteem en de partitie deleten/formatteren.
Link naar reactie
Bedankt! ik zit nou met een klein probleem (niet echt een probleem) Als ik de partitie wil verwijderen dan zegt hij: De partitie (D:) eenvoudig volume is momenteel in gebruik. U kunt het verwijderen van de partitie forceren door op Ja te klikken. Zal ik gewoon op ja klikken? ik zou niet weten waarom vista in gebruik zou zijn als ik op windows 7 zit. En maakt het trouwens uit of je nou formatteren doet op partitie verwijderen? screenshot computerbeheer http://img171.imageshack.us/img171/5245/screencomputerbeheer.jpg Het gaat op de partitie D (hp) die moet verwijderd worden! Ik heb al in mijn bootmgr gezet dat de pc meteen windows 7 opstart! kan ik hem nou gewoon formatteren? iemand een idee?
Link naar reactie
Ik heb de partitie toch maar geforceerd geformatteerd . Geen problemen mee gehad. Bootmgr had ik al via de Windows 7 cd al naar windows 7 gedaan dus daar ook geen problemen mee gehad. Even voor de mensen die willen weten hoe ik het gedaan heb: - met easybcd (vistabootpro mag ook) vista entry weghalen - computer opnieuw opstarten nu krijg je de melding: bootmgr ontbreekt -herstel bootmgr met de windows 7 cd -formatteer de partitie waar vista opstaat. dat was het!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...