Ga naar inhoud

Windows 7 side bar gadget Aandelen


anoniem

Aanbevolen berichten

In windows vista (64bit) had ik de gadget Aandelen. Dit werkte goed en geen problemen. [url]http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=a78930e8-50d1-4b27-8d5e-a8eafddb8d7b&pl=7&bt=8[/url] Nu ben ik echter over gegaan naar windows 7 (64bit) en krijg ik de gadget niet meer aan de praat. Iemand ervaring mee of gelijkwaardige alternatieven? De meeste andere zijn allemaal voor de Amerikaanse beurs (via Yahoo)
Link naar reactie
Besturingssysteem: [b:bc70466fd6]Windows Vista[/b:bc70466fd6] Overige: Windows SideShow-enabled device Bedoel je gok ik? Verder staat er eigenlijk helemaal niets in de voet.... [quote:bc70466fd6] Details en vereisten Versie: 1.0 Bestandsgrootte: 241,07 kB Datum: 7-3-2008 Besturingssysteem: Windows Vista Overige: Windows SideShow-enabled device Recensies Misbruik melden [b:bc70466fd6]Er is momenteel een probleem met het weergeven van recensies. Probeer het later nog eens.[/b:bc70466fd6] Tags [/quote:bc70466fd6]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...