Ga naar inhoud

bios problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

ben bezig geweest met instaleren van een nieuwe windows 7. alles mag van me pc af. dus opstarten met recovery geprobeerd hij pakt hem niet. vervolgens ben ik naar me bios gegaan, en heb ik bij first boot device me cd-rom gezet. even opnieuw opgestart maar hij leest de schijf niet.. tevens krijg ik een zwart scherm met disk failure, insert systeem disk and press enter. toen heb ik het op usb gezet, en me usb als first boot device gezet. even opnieuw opgestart en krijg weer het zelfde scherm met insert systeem disk. ik weet verder niet hoe ik het nu nog kan doen. hij start windows niet meer op, en leest me recovery niet meer. iemand een ideetje ?
Link naar reactie
[quote:691496ab3b="gerben"]Meestal moet je nog wel een keer op Enter drukken, om vanaf de dvd op te starten. Of zie je die melding ook niet?[/quote:691496ab3b] zie de melding wel staan alleen hij start er niet van op en kan zo vaak enter drukken als ik wil.. heb het vermoeden dat me bijde cd drive's het niet doen.. als ik er een cd instop zijn ze bezig met lezen. het duurt langer voor dat ik die melding krijg.. maar ze openen het programma niet wat op de disk staat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...