Ga naar inhoud

Vista prima, 7 BSOD?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik draai al een tijdje Vista als Media Center PC, in de woonkamer, lekker TV en series kijken. Nu heb ik op mijn gewone PC Windows 7 en zag de vernieuwde omgeving van MCE dus wil Windows 7 ook op de Media PC. Sinds die installatie krijg ik echter om de paar minuten een blauw scherm (BSOD). Wat ik al heb gedaan: - Windows opnieuw geinstalleerd - alle drivers / firmware geupdate - Windows zonder enige drivers (ook zonder insteekkaarten) laten draaien - geheugen uit andere PC gehaald allen zonder resultaat, de BSOD's blijven komen. Dus Windows Vista terug gezet en geen problemen meer gehad. Na enige tijd begon het te kriebelen en nogmaals geprobeerd, maar weer de zelfde problemen: blauwe schermen. Heeft iemand een flauw idee wat dit zou kunnen zijn? Het is me bekend dat BSOD eigenlijk altijd geheugen is, maar ik heb met veel verschillende bankjes geprobeerd, echter zonder resultaat. De PC is een AMD 5600+ met 4GB geheugen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...