Ga naar inhoud

snelkoppingen werken niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo helpenden hand, Ik ben niet echt bekend met de computer en heb een probleem mijn kinderen hebben met mijn laptop gespeeld en nu kan ik vrij weinig met mijn laptop. Het probleem is dat ik op mijn bereau blad mijn snel koppelingen niet kan openen en deze foutmelding krijg : Er is voor deze bewerking aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratie scherm. Als ik dit probeer krijg ik ook deze melding dit heb ik ook bij prullebak, bureau assoires enz enz alles eigenlijk wat standaard in het start menu staat maar alle zelf geinstalleerde programma's doen het qua snel koppeling wel zoals ftd, winzip, works, internet explorerfootbal manager enz. wie heeft er een idee of kan mij helpen???? Gr martin
Link naar reactie
[quote:6aae3ba82b="tenboer"]Hallo helpenden hand, Ik ben niet echt bekend met de computer en heb een probleem mijn kinderen hebben met mijn laptop gespeeld en nu kan ik vrij weinig met mijn laptop. Het probleem is dat ik op mijn bereau blad mijn snel koppelingen niet kan openen en deze foutmelding krijg : Er is voor deze bewerking aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratie scherm. Als ik dit probeer krijg ik ook deze melding dit heb ik ook bij prullebak, bureau assoires enz enz alles eigenlijk wat standaard in het start menu staat maar alle zelf geinstalleerde programma's doen het qua snel koppeling wel zoals ftd, winzip, works, internet explorerfootbal manager enz. wie heeft er een idee of kan mij helpen???? Gr martin[/quote:6aae3ba82b]systeemherstel heb ik geprobeerd werkt niet hij vewijderd automatich laatste herstel punt of zoiets kan niet verder terug dan 20 feb 2010 en is al voor die tijd gebeurd heb eerst e,e,a geprobeerd maar dat lukte niet dus nu hier voor advies
Link naar reactie
[quote:2b21c1ffb0="tenboer"][quote:2b21c1ffb0="tenboer"]Hallo helpenden hand, Ik ben niet echt bekend met de computer en heb een probleem mijn kinderen hebben met mijn laptop gespeeld en nu kan ik vrij weinig met mijn laptop. Het probleem is dat ik op mijn bereau blad mijn snel koppelingen niet kan openen en deze foutmelding krijg : Er is voor deze bewerking aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratie scherm. Als ik dit probeer krijg ik ook deze melding dit heb ik ook bij prullebak, bureau assoires enz enz alles eigenlijk wat standaard in het start menu staat maar alle zelf geinstalleerde programma's doen het qua snel koppeling wel zoals ftd, winzip, works, internet explorerfootbal manager enz. wie heeft er een idee of kan mij helpen???? Gr martin[/quote:2b21c1ffb0]systeemherstel heb ik geprobeerd werkt niet hij vewijderd automatich laatste herstel punt of zoiets kan niet verder terug dan 20 feb 2010 en is al voor die tijd gebeurd heb eerst e,e,a geprobeerd maar dat lukte niet dus nu hier voor advies[/quote:2b21c1ffb0] De oplossing: - Windows toets + de E toets, zo de verkenner geopend - ga vervolgens naar: c:windowssystem32 estore -nu zie je daar: rstrui.exe staan maar deze kun je niet openen. -maak met Bestand->nieuw->Microsoft word bestand een word bestand aan. -geef deze de naam rstrui.bat -daarna krijg een tandwiel icoontje te zien op dat bestand. -klik met de rechtermuisknop op het bestand en kies bewerken -haal nu alle tekst uit het bestand en typ "rstrui.exe" (zonder ") -sla het bestand op, en voer het uit. -nu opent windows systeemherstel, hiermee kun je instellingen terug halen toen ze nog wel goed waren. -kies nu met behulp van de kalender een herstelpunt ongeveer een maand voor de problemen begonnen. - klik nu op herstellen - het systeem zet nu wat instellingen terug en moet daarna opnieuw opstarten - Als alles goed gegaan is, kunt u nu de programma's weer openen. waarschijnlijk hebben al je snelkoppelingen de extensie ( .ink)
Link naar reactie
[quote:eed26b7109="Charrel"][quote:eed26b7109="tenboer"][quote:eed26b7109="tenboer"]Hallo helpenden hand, Ik ben niet echt bekend met de computer en heb een probleem mijn kinderen hebben met mijn laptop gespeeld en nu kan ik vrij weinig met mijn laptop. Het probleem is dat ik op mijn bereau blad mijn snel koppelingen niet kan openen en deze foutmelding krijg : Er is voor deze bewerking aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratie scherm. Als ik dit probeer krijg ik ook deze melding dit heb ik ook bij prullebak, bureau assoires enz enz alles eigenlijk wat standaard in het start menu staat maar alle zelf geinstalleerde programma's doen het qua snel koppeling wel zoals ftd, winzip, works, internet explorerfootbal manager enz. wie heeft er een idee of kan mij helpen???? Gr martin[/quote:eed26b7109]systeemherstel heb ik geprobeerd werkt niet hij vewijderd automatich laatste herstel punt of zoiets kan niet verder terug dan 20 feb 2010 en is al voor die tijd gebeurd heb eerst e,e,a geprobeerd maar dat lukte niet dus nu hier voor advies[/quote:eed26b7109] De oplossing: - Windows toets + de E toets, zo de verkenner geopend - ga vervolgens naar: c:windowssystem32 estore -nu zie je daar: rstrui.exe staan maar deze kun je niet openen. -maak met Bestand->nieuw->Microsoft word bestand een word bestand aan. -geef deze de naam rstrui.bat -daarna krijg een tandwiel icoontje te zien op dat bestand. -klik met de rechtermuisknop op het bestand en kies bewerken -haal nu alle tekst uit het bestand en typ "rstrui.exe" (zonder ") -sla het bestand op, en voer het uit. -nu opent windows systeemherstel, hiermee kun je instellingen terug halen toen ze nog wel goed waren. -kies nu met behulp van de kalender een herstelpunt ongeveer een maand voor de problemen begonnen. - klik nu op herstellen - het systeem zet nu wat instellingen terug en moet daarna opnieuw opstarten - Als alles goed gegaan is, kunt u nu de programma's weer openen. waarschijnlijk hebben al je snelkoppelingen de extensie ( .ink)[/quote:eed26b7109]heb idd systeem herstel maar die gaat terug tot 20-2-10 en zie verder geen kalender ik heb trouwens vista
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...