Ga naar inhoud

foutmelding windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiedag allemaal. Ik heb het volgende probleem: Sinds enige tijd werkt mijn beeldschermbeveiliging al niet meer, maar dat is nog niet dermate hinderlijk dat ik daar iets over wilde posten, maar nu zijn er meer problemen met mijn Acer Aspire 7735Z. Wanneer ik mijn afbeeldingen weergeef, zie ik geen pictogrammen meer, alleen de fotonamen. Wanneer ik wissel van weergave geeft 'ie soms wel kleine voorbeelden weer, maar dan in zeer slechte kwaliteit. Ook kan ik geen achtergrondafbeelding meer instellen, ik heb nu gewoon een zwarte achtergrond, en wanneer ik een afbeelding wil instellen als achtergrond geeft 'ie een foutmelding, over een interne fout. Nogmaals, mijn beeldschermbeveiliging werkt dus ook niet meer, hij geeft geen beveiliging meer weer. En dat krijg ik ook niet meer voor elkaar. Drivers ed. zijn volgens mij in orde! Heeft iemand enig idee wat er fout kan zitten? Bij voorbaat dank, Dennis. PS. ik heb evt. wat print screens gemaakt, mocht dit helpen hoor ik het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...