Ga naar inhoud

Dualboot vista/windows 7 verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een tijdje geleden mijn pc gedualboot met vista en windows 7. Nu ben ik erg tevreden met windows 7 en wil ik graag vista verwijderen! hoe kan ik het beste doen? Vista had ik als eerste op mijn pc daarna is 7 erbij gekomen! ik heb ze allebei op een aparte partitie staan! Ik heb al wat gezocht (gewoon partitie formateren) maar ik vind ook dat ze problemen hebben met een boot file Wie kan mij een duidelijke uitleg geven om vista te verwijderen? alvast bedankt,
Link naar reactie
[quote:8f18a20119="frenkel"]Ik heb vistaboot al maar ik begrijp er niet erg veel van zou je me misschien iets meer over willen zeggen hoe dat moet? ik ben bang dat ik in dat programma is verkeerd ga doen[/quote:8f18a20119] :lol: :lol: :lol: ik begrijp er ook geen zak van . ik wacht tot mijn Windows 7 2 maart de geest geeft . dan zet ik de echte er maagdelijk op
Link naar reactie
[quote:540eabc633="frenkel"]Ik heb een tijdje geleden mijn pc gedualboot met vista en windows 7. Nu ben ik erg tevreden met windows 7 en wil ik graag vista verwijderen! hoe kan ik het beste doen? [/quote:540eabc633] Check daarover deze topic [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=203208&highlight=]Vista / Seven Dualboot, vista verwijderen.[/url] Omdat het mis zou kunnen gaan, is het aan te raden van te voren je onmisbare documenten te back-uppen. Mogelijk dat je de [url=http://www.windowsreinstall.com/win7/indexrepairguides.htm]Repair Options[/url] van je Windows 7 nodig hebt. Of zelfs in het ongunstigste geval, Windows 7 opnieuw zult moeten installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...