Ga naar inhoud

Laptop haakt erg veel, traag!


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag. Ik denk dat ik weer een virus op mijn laptop heb. Soms is er helemaal niks mis mee. Hij loopt zo soepel als wat. Na 3 uur, dan begint ie te happeren, en vaak slaat ie even vast. Dan moet je even 30 seconden wachten en dan begint ie weer. Dan is het 2 minuten goed, en loopt hij weer vast. Dit is natuurlijk erg vervelend. Ik denk dat ik een trojan heb binnengehaald met een torrent, maar hier ben ik lang niet zeker van. Ik heb hijack gecheckt, en deze kon niks vinden. En MBAM heb ik ook gestart, en deze heeft ook niks gevonden. Wie o wie kan mij helpen? Mijn dank is zeer groot!:D
Link naar reactie
Een scan geeft geen virussen/Trojans aan. Het gaat om een asus pro 57s laptop. Werkgeheugen van 4 gb, en ik heb hem juni 2008 gekocht. Wel denk ik er over om, de hele laptop opnieuw te formateren en alles opnieuw te instaleren. Heb inmiddels een externe hardeschijf aangeschaft waar ik al mijn belangrijke bestanden op kan zetten. Dit wil ik wel alleen doen als er geen andere oplossing is. Het voordeel is wel dat ik dan ook op 64 bit kan overgaan, omdat ik nogal met zware programma's te maken heb.
Link naar reactie
De onderkant voelt beetje warm aan, maar het is echt niet zo dat deze erg heet is! Je kunt voelen dat het warm is. Tsja hoe zeg je dat beter!:P ps: Heb de titel even aangepast omdat het wellicht niks met een virus heeft te maken. ps 1: Heb de nieuwste versie van avast (avast 5), geïnstalleerd, en deze is nu bezig met een scan.
Link naar reactie
Misschien je pc even opschonen. Met TuneUp Utilities 2010 wordt alles even gedaan: -schijf defragmenteren -register defragmenteren -register opschonen -doodlopende snelkoppelingen verwijderen -opstartprogrammaas managen -harde schijf op problemen checken -je kan een probleem selecteren, en dan probeert hij dat op te lossen ik weet niet of het helpt, maar het is het proberen waard. je moet wel de trial gebruiken en anders kijken op TPB :roll: [url=http://www.tune-up.com/download/]Trial[/url] [url=http://thepiratebay.org/torrent/5351531/TuneUp.Utilities.2010.v9.0.3100.22-TE_with_HowToUse_Manual.rar]TPB[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...