Ga naar inhoud

Kan je op een MAC Windows XP installeren?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mac osx beter dan windows, om eerlijk te zijn vind ik dat niet. Ik heb zowel windows als macosx. Maar zoals stee0036 al aangaf heb je daar inderdaad bootcamp voor nodig. Type in spotlight in : boot camp assistant. Hier kan je aangeven hoe groot je partitie voor windows moet worden. Als je dat heb ingesteld, vraagt hij of je je windows xp cd er in wilt doen. Doe dit en laat de xp installatie maar starten. Bij je mac, heb je ook een cd gekregen, daar staan ook windows drivers op voor je mac( voor geluid e.d) erg handig om die ook even te installeren. P.s: Tijdens de installatie krijg je opnieuw je partitie te zien, formatteren moet je in fat32 doen en absoluut niet je partitie weggooien, anders kan je hem niet meer benaderen in macosx. Ik had bij mij problemen, dat halverwege de installatie een bepaalde dll niet kon laden. Ik heb dat opgelost door die dll van een andere xp pc te halen en in de windows map te gooien, door middel van macosx. Succes!
Link naar reactie
[quote:2effbceb04="stee0036"]nee, je hebt de software "bootcamp" nodig. Omdat je 14 bent zou ik eerst het een en ander lezen. Uiteraard weet je dat Mac Os veel beter is dan Windows XP en games op een Mac met xp valt tegen door de matige videokaart. iedere 12 jarige weet dat :-)[/quote:2effbceb04] Het gaat mij niet om games, gast! Ik vind Mac een kut software om te gebruiken daarom ga ik er ook XP in zetten tog bedankt. Maar je moet niet praten alsof ik dom ben ofso ik ben 14 maar weet veel van PC's af dus bek dicht.
Link naar reactie
[quote="gangstah25"][quote="stee0036"]nee, je hebt de software "bootcamp" nodig. Omdat je 14 bent zou ik eerst het een en ander lezen. Uiteraard weet je dat Mac Os veel beter is dan Windows XP en games op een Mac met xp valt tegen door de matige videokaart. iedere 12 jarige weet dat :-)[/quote] Het gaat mij niet om games, gast! Ik vind Mac een kut software om te gebruiken daarom ga ik er ook XP in zetten tog bedankt. Maar je moet niet praten alsof ik dom ben ofso ik ben 14 maar weet veel van PC's af dus bek dicht.[/quote] weet je moeder wel dat je niet al in je wiegje legt . hou je een beetje in met je taal gebruik .
Link naar reactie
[quote:0f703c5eb1="bsa100"][quote:0f703c5eb1="gangstah25"][quote:0f703c5eb1="stee0036"]nee, je hebt de software "bootcamp" nodig. Omdat je 14 bent zou ik eerst het een en ander lezen. Uiteraard weet je dat Mac Os veel beter is dan Windows XP en games op een Mac met xp valt tegen door de matige videokaart. iedere 12 jarige weet dat :-)[/quote:0f703c5eb1] Het gaat mij niet om games, gast! Ik vind Mac een kut software om te gebruiken daarom ga ik er ook XP in zetten tog bedankt. Maar je moet niet praten alsof ik dom ben ofso ik ben 14 maar weet veel van PC's af dus bek dicht.[/quote:0f703c5eb1] weet je moeder wel dat je niet al in je wiegje legt . hou je een beetje in met je taal gebruik .[/quote:0f703c5eb1] :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...