Ga naar inhoud

Probeem met SBY en Slaapstand.


anoniem

Aanbevolen berichten

PC met XP SP3. In het BIOS van dit systeem kan ik in Power Management alleen kiezen tussen S1(POS) en S3(STR). Welke van beide ik ook instel, al of niet in combinatie met alle wake-up modi disabled danwel alleen via Keyboard > Any Key; als ik in Windows kies voor StandBy of Slaapstand, dan duurt het minstens 15 minuten voordat ik de boel weer kan opstarten. Geen reactie op keyboard, en na ongever 15 minuten bij indrukken van ON/OFF switch heel even een opichten van de HDD- en Power LED's, en even een beweging in de CPU-fan, maar geen bootup. Als ik dan nog zo'n tien minuten wacht start de PC wél op, middels keyboard danwel switch. Een vreemde zaak dat er dus een vertraging van zo'n twintig minuten zit voor je weer kunt booten. Geen oververhitting; probleem doet zich ook voor als je s'morgens start en al na drie minuten SBY of Slaapstand selecteert. Norton I.S. kan geen virus of wat ook vinden. Dit vreemde probleem bestaat pas sinds kort zonder aanwijsbare oorzaak. Waardoor kan het veroorzaakt zijn, en hoe los ik het op?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...