Ga naar inhoud

Problemen met windows update


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedenavond, Het volgende is er gebeurd: Ik heb per ongeluk tijdens een windows update de update afgesloten. Sindsdien werkt mijn pc niet goed. Ik werk met vista. Bij elk programma dat ik wil openen vraagt de computer met welk programma ik dit wil openen. .exe bestanden opent hij helemaal niet. Hij zegt dat hij ze niet kan vinden. Als ik een bestand als media player wil openen vraagt hij of ik het wil openen met firefox. Dit is de enige optie. Ik heb geprobeerd de update opnieuw te installeren, maar als de updates worden geinstalleerd opent de computer het scherm van 'openen met' wederom. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. BVD Jeremy
Link naar reactie
Heb ik al geprobeerd, helaas hetzelfde probleem. Nadat ik heb geprobeerd windows update opnieuw te installeren, kreeg ik dus het venster openen met te zien. Hier heb ik op annuleren geklikt. De enige optie was firefox te kiezen. Vervolgens krijg ik een foutmelding: Er is een onbekende fout opgetreden in Windows update. ik heb windows vista home premium service pack 1.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...