Ga naar inhoud

reserve kopie outlook 2007 terugzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Uit de Microsoft Office Outlook faq haal ik het volgende: [quote:b6b39dac70="Microsoft Office Outlook faq"][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1355743#1355743]Welke methode u kiest voor het terugzetten van reservekopiegegevens, is afhankelijk van de hoeveelheid informatie die u wilt terugzetten. Selecteer de juiste methode op basis van de onderstaande criteria: [/url][/quote:b6b39dac70] Klik op de quote voor verder uitleg in het artikel zelf onder [i:b6b39dac70]Items van een reservekopie herstellen[/i:b6b39dac70] Eventueel dat eerst weer een back-up van de huidige berichten maakt :roll: Mogelijk zijn ze later samen te voegen :?
Link naar reactie
[quote:8234bf3a0d="stee0036"]Outlook bewaard alles in 1 bestand. Deze heeft een PST extensie, heb je een programma nodig omdat dat de backuppen? Een kopie maken is voldoende. Outlook heeft BINNEN outlook een export functie "kopieren naar een pst bestand", deze heeft een paar keuzes bv wel of niet de contact personen kopieren.[/quote:8234bf3a0d] Dit PST bestand heb ik op stick staan maar hoe en waar moet ik het in terug plaatsen, als ik dit via outlook doen (importeren/exporteren) dan gebeurt er helemaal niets, terwijl het bestand wel op de stick wordt herkend.
Link naar reactie
[quote:71f1035f67="Mdkoning"]als ik dit via outlook doen (importeren/exporteren)[/quote:71f1035f67]Hoewel die handeling ook in de Office faq wordt aangegeven, gaan er nog handelingen aan vooraf cq achteraf. Mogelijk dat de back-up op de stick het "Alleen-lezen" eigenschap heeft. Kopieer de back-up een naar je schijf en controleer via Rechtsklik -> De Eigenschappen.
Link naar reactie
Je hoeft het niet te importeren, je kunt het gewoon openen. Kies in Outlook (Menu) File - Open - Outlook Data File (In de Nederlandse versie waarschijnlijk Bestand - Openen - Outlook Gegevens Bestand) In het venster dat opengaat ga je naar het pst-bestand op je usb-stick, selecteert het en klikt op OK. Onder aan de Folder list verschijnt de inhoud van je backup-bestand. Als je de backup gemaakt hebt omdat je een nieuwe installatie hebt gedaan en je inbox nog leeg is, kun je (in de verkenner) de outlookreservekopie.pst ook hernoemen naar Outlook.pst en hem over de nieuwe Outlook.pst heen kopiëren. Om te kijken waar die nieuwe Outlook.pst staat klik je met de rechtermuisknop (in Outlook) op Personal Folders (persoonlijke Mappen?) en kiest eigenschappen. In de box die opengaat klik je op de knop geavanceerd. In het boxje dat dan opengaat zie je waar Outlook.pst staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...