Ga naar inhoud

[OPGELOST]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb laatst in mijn SD kaartje voor mijn DS een teken-programma gezet wat vanzelf mapjes maakt met de opgeslagen foto's die je opslaat in je DS (Wat ik in het begin niet wist dat het daar werd opgeslagen.) Dus ik dacht ik wil die mapje niet zien en deed ik eigenschappen map verbergen. Nadat ik het verborgen had werkt de programma nog steeds goed. Maar de opgeslagen foto's en de hele map kan ik niet terug vinden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de map weer zichtbaar is? M.V.Gl -Gangstah25
Link naar reactie
1. Ga bijv. naar de map [b:26317c7b9d]Mijn documenten[/b:26317c7b9d]. 2. Klik in de Menubalk op [b:26317c7b9d]Extra[/b:26317c7b9d]. 3. Klik op [b:26317c7b9d]Mapopties[/b:26317c7b9d]. 4. Klik op het tabblad [b:26317c7b9d]Weergave[/b:26317c7b9d]. 5. Rol met het schuifbalkje helemaal naar beneden. 6. Klik in het rondje voor: [b:26317c7b9d]Verborgen bestanden en mappen weergeven[/b:26317c7b9d]. 7. Klik op [b:26317c7b9d]OK[/b:26317c7b9d]. Dan moeten alle verborgen mappen weer zichtbaar zijn. Succes Ineke
Link naar reactie
Gezien de TS spreekt over 'een' map die hij niet meer wilde zien, denk ik dat het dus niet gaat over de 'verborgen mappen' van Windows die eerst zichtbaar en later verborgen gemaakt werden. Ik heb zo het idee dat er een progje gebruikt werd om die (éne) bepaalde map te verbergen - als dit klopt, moet hij/zij terug via dat progje gaan werken (of andere truuks gebruiken, maar voorlopig houden we het bij het progje)
Link naar reactie
Nou ik deed gewoon rechtermuisknop en dan verbergen gedaan en dan toepassen en toen werd hij Dòòrzichtbaar en nadat ik USB eruit had gehaald en later wwer erin had gegaan toen ik hem nodig had was hij helemaal weg, maar ik gebruik de programma wel het werkt, ik gebruik geen prog voor de map onzictbaarmaken.. Ik dagt ja hij bljft doorzichtbaar en later kon ik hem helemaal niet meer LET OP : ZIEN maar wel voelen :P
Link naar reactie
gangstah25, als ik in mijn XP op een map ga klikken, krijg ik géén optie 'Verbergen' - en dus blijf ik denken aan een progje dat jij (of je voorganger als die pc van een ander komt) op je PC geinstalleerd hebt. Hoe dan ook: ken je Total Commander? (eventueel ff googelen): een alternatief voor windows verkenner. Installeer het eens even en benader daar je schijfje eens mee? (het is een betaalprogje, maar je kan het x dagen free gebruiken. Nadien kan je het nog blijven gebruiken, maar dan moet je wel telkens op iets gaan klikken - maar da's niet zo hinderlijk)
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...