Ga naar inhoud

Wizard nieuwe hardware gevonden (Fasttrack Controller)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer (XP) opnieuw geinstalleerd. Echter krijg ik nu constant een melding van de Wizard nieuwe hardware gevonden. De wizard wil software installeren voor de WinXP Promise Fasttrak 378 Controller. Als ik klik op Ja (installeren), dan vind de wizard geen goede bestanden en vraagt hij om de bestanden. Als ik Nee kies, komt de volgende keer dat de computer wordt opgestart weer deze melding. Hoe kan ik deze (voor deze melding van deze controller) uitzetten, of, hoe/waar kan ik de software vinden? Ik heb al gegoogled, maar dan kom ik uit op de site van Promise waar ik een versie van de driver moet kiezen, etc etc. Ik ben erachter gekomen dat het iets met de BIOS update te maken heeft, en daar ben ik een beetje huiverig voor om maar gewoon wat aan te kloten... Iemand die me kan helpen?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
ik heb hetzelfde probleem, bij mij kon je aanvinken dat ik deze vraag een volgende keer niet weer wil, (windows xp) maar dat doe ik niet, want de dingen zo instellen zoals ze bedoelt zijn lijkt mij beter voordat ik over een tijdje moet lopen zoeken waar iets door komt. reageer op jou bericht omdat ik nu bericht notificatie kan aanzetten, groeten, LE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...