Ga naar inhoud

IE8 instellen...?


anoniem

Aanbevolen berichten

Deïnstalleren? Ik denk van niet! Ik vroeg me alleen af wat dat ding nou eigenlijk wil.... :roll: En hoe ik 'm eventueel het zwijgen opleg..... Het is een bekende IE8 pop-up: ik ben 'm ook op andere systemen met IE8 tegengekomen, dus het is niet iets "gevaarlijks". Tot nu toe heb ik altijd geklikt op "Later opnieuw vragen" bij gebrek aan kennis hierover. De volgende keer zal ik maar eens op "Doorgaan" klikken. Ik heb altijd een image achter de hand.... :wink:
Link naar reactie
Over IE8 is enig info te vinden in deze hyperlink [url=http://www.winsupersite.com/live/ie8_02.asp]Internet Explorer 8 Review Part 2: First Run Experience.[/url] En in een andere hyperlink vind je info over [url=http://digitaljive.wordpress.com/2009/07/23/disable-ie8-%E2%80%9Cset-up-windows-internet-explorer-8%E2%80%9D-wizard/]Disable IE8 “Set up Windows Internet Explorer 8” Wizard.[/url]
Link naar reactie
Dank voor je informatie! Blijkt dat ik die wizzard inderdaad niet wil, want ik heb IE al ingericht. :? Wat betreft de weergegeven linken: - Disable... etc.: De sleutel (DisableFirstRunCustomize) welke wordt genoemd, is niet aanwezig, dus moet worden aangemaakt. Of het werkt..... :roll: Verder heeft men het over een GPO edit. Ik neem aan dat hier "groepsbeleid" wordt bedoeld....? Maar ik heb geen idee waar ik dit in 7 moet zoeken, want een "gpedit" kent-ie niet! - Die andere link laat zien wat er tevoorschijn komt als je kiest voor "Volgende". Niets interessants, dus hoop ik maar dat die wizzard een keer de moed opgeeft..... Zo niet, dan zal ik ofwel die sleutel moeten aanmaken, ofwel proberen te achterhalen waar die Group Policy in 7 verstopt zit.... :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...