Ga naar inhoud

vista movie maker werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn moeder werkte zeer graag met windows movie maker op onze oude computer met xp media center.Ze maakte van vele foto's een filmpje met een muziekje erbij. Helaas was deze best gedateerd en liep geregeld vast. Dus heb we een nieuwe laptop gekocht met vista. Wanneer ze een filmpje maakt met foto's op mijn nieuwe computer en ze slaat het moviemaker bestand op en later opent ze het weer dan zijn al mijn foto's opeens zwart geworden tijdens het afspelen van het filmpje. plus ze kan het filmpje ook niet meer ''publiceren''(er een dvd van maken of wmv betand) Ook nog terug gegaan naar de winkel maar die konden ons niet helpen. Verder zijn de foto's best groot. 6 megapixel Ik heb haar ook nog met windows live moviemaker laten werken, maar dat vind ze niet fijn, omdat er story bord is. Naast een oplossing zijn ook suggesties voor een ander programma welkom, maar deze moet wel makkelijk en leuk zijn. Als iemand mij kan helpen alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...