Ga naar inhoud

Overstapproblemen van XP naar W7


anoniem

Aanbevolen berichten

Een paar maanden geleden kreeg ik, en heb ik nog steeds, emailproblemen met Outlook Express. Wel ontvangen, maar niet verzenden. Na een aantal vruchteloze pogingen heb ik het opgegeven. Op een andere harde schijf heb ik W7 geinstalleerd en ben ik begonnen die aan te kleden met mijn gebruikelijke programmas. 1/Toen bleek dat W7 geen normaal werkend email-programma had heb ik van alles gedownload, geinstalleerd en geprobeerd mijn emails en adresboek te importeren: Pegasus, Mozilla Thunderbird, Windows Mail, Outlook, Ziggo Webmail, Hotmail. Al die programmas heb ik geprobeerd. Niet 1 ervan doet wat hij moet doen... Of ze importeren geen adresboek, of ze vragen met het instellen zaken waar ik nog nooit van gehoord heb. Werkelijk kl.... , want emailen is voor mij toch wel het meest essentiele van de pc. 2/ Ook blijf ik in W7 van die achterlijk grote iconen op mijn bureaublad houden. Ook het veranderen van de beeldscherminstellingen helpt niet. 3/Oja, ik heb AVG virusprotectie op mijn XP. Het zou kunnen dat die mijn uitgaande email tegenhoud. Ik zie echter geen mogelijkheid om die virusprotectie uit te schakelen.(anders dan deinstalleren) Zo, even mijn hart gelucht. Dat scheelt al. En misschien heeft iemand ook wel wat goede raad. Ik ben dat gesukkel wel zo grondig beu... Groet
Link naar reactie
[quote:bcb9145880="Peter Vooges"]Ik heb even in Thunderbird gekeken. Kan keurig het adresboek van OE importeren en van "moeilijke vragen" kan ik me niets herinneren. Laat eens weten wat er niet duidelijk is.[/quote:bcb9145880] Als ik bij Thunderbird wil importeren, dan kom ik in het scherm dat ik kan kiezen tussen : alles, email, adresboek en nog iets. Niks aan de hand dus. Vervolgens kies ik bijv. ''alles'' . Daar stopt het...., want ik kan niet aangeven waar hij moet zoeken. En zelf gaat hij ook niet op pad.... En kom ik dus niet verder. Groet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...