Ga naar inhoud

php weblink vanuit Win Live Mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er totaal geen verklaring voor; misschien iemand anders....? Een e-mail reactie vanuit een (php)forum heeft aan het einde ongeveer de volgende gedaante: ......../viewtopic.php?p=12345#12345 Gevolg is dat je bij het openen automatisch uitkomt bij de bedoelde reactie. Bij het klikken op de link wordt het laatste deel (#12345) niet "meegenomen", waardoor de starttopic wordt geopend. Vreemd maar waar.....! Als ik op die link ga staan, zie ik onderin wel het volledige adres. Iemand bekend met dit fenomeen? :roll: :roll:
Link naar reactie
[quote:887c1aae68="lion"]Blijkbaar (nog) niemand die Win Live Mail gebrukt en dit gedrag kan bevestigen[/quote:887c1aae68] Ik heb Win Live Mail inderdaad nog niet gebruikt. Maar had je al gekeken op de site van SchoonePC http://www.schoonepc.nl/tools/windowslivemail.html Er staat daar het één en ander over het wijzigen van de standaard Windows Live Mail-instellingen. Ook staat daarin [quote:887c1aae68] Blijkt Windows Live Mail niet aan de verwachtingen te voldoen, dan kan het voorheen gebruikte e-mailprogramma altijd weer in gebruik worden genomen! [/quote:887c1aae68] Verder zie ik zoekend via google alleen problemen, waarvan een hyperlink in Win Live Mail helemaal niet opent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...