Ga naar inhoud

AVG blijft mails controleren


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, Ik heb een klein probleempje. Een hele tijd geleden gebruikte ik AVG als virusscanner. Die heb ik weggedaan en vervangen door PANDA.Deze werkt ook prima. Maar toch krijg ik regelmatig ,als er een mail binnenkomt, dat die vermeld: gecontroleerd door AVG ! Dat is eigenlijk geen probleem, alleen een beetje vervelend. Ik heb AVG zeer goed verwijderd...Zitten er misschien nog sporen in van AVG ? Guyke
Link naar reactie
[quote:6b2d65c4a4="Guyke"]Wat bedoel je met VEILIG MODUS ?? [/quote:6b2d65c4a4][url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-is-safe-mode] Wat is de veilige modus?[/url] <-- Klikerdeklik Wat ik bedoelde is om eventueel vanuit “Veilige modus” het AVG hulpprogramma uit te voeren. Zoals te lezen start er in VM weinig op. Ook je beveiliging. Verbreek dan uit voorzorg de verbinding met internet. Draait een programma op de achtergrond, laat deze zich veelal moeilijk verwijderen. Opstarten in VM geschiet meestal door tijdens het opstarten op F8 te tokkelen. Geef ook feedback op vragen. Dat je AVG verwijderd hebt is duidelijk... maar hoe. Via het "Softwarescherm"? Mappen weggegooit? AVG draaide dus op de achtergrond tijdens het verwijderen..... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...